Och kom ta med mig ut inatt.

Jag borde väl berätta hur dagen var igår också, för den var faktiskt väldigt bra :) Fint väder och värme och glass i gräset. Eller, glassen låg inte i gräset, men filten som vi satt på låg på gräset..

Talet på svenskan gick bra, jag är hyfsat nöjd. Kunde det i princip utantill även när jag stod där och därför stör jag mig på att jag inte tänkte på att prata långsammare.. Det blev bara 4,30 medan jag i princip prickat fem minuter hemma. Men jag är nöjd att jag klarade det iallafall.

Efter svenskan bar det av mot, hör och häpna; Bredäng! Där har jag aldrig varit förut, och planerar inte att åka tillbaka förrän nästa lördag. Höhö. Där såg vi världens roligaste skylt, köpte glass, promenerade, väntade på bussen och sjöng. Sen åkte vi buss och jag såg en till jättekul skylt. Herrängen. Hahaha, det är enbart kul för att det finns Fruängen. Vi åkte hem till Fesse och drog med henne ut och åt glass och jag och Anna lekte i linbanan. Trots att vi är 18 år båda två..

På kvällen bar det av in mot Söder och en väldigt mysig grekisk restaurang i sällskap av mamma, pappa, Stefan, Karin, farmor, Majken och Petra. Jättegod mat och jättefina presenter fick jag :) Den coolaste av Stefan, lätt :) Världens snyggaste tavla! Och nu bär det snart av mot Kristineberg. Där har jag heller aldrig varit förut, men det här kommer bli jättenice =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback