There's a way.

Jag tycker att det är lördag idag. Det känns som det. I vilket fall som helst är det skönt att vi är lediga imorgon, trots att det är måndag. För jag hänger med i svängarna, faktiskt. Jag har koll på dagarna.

Igårkväll bar det av ut mot Kristineberg (Anna och Fesse, vi satt på det där berget vi pratade om att vi skulle gå till! YES, jag var där först!) och chillade lite med de som grillade, men ganska snart blev det kallt så vi gick upp till Sofias, Pontus och Calles lägenhet. Där chillade vi ännu mer och hade det jättetrevligt och bara umgicks. Tanken var ju att vi skulle gå ut, men eftersom folk inte komma överens om vart vi skulle gå, och för att det var ganska bekvämt och trevligt i lägenheten, var vi bara drygt fem stycken som till slut tog tunnelbanan in mot stan vid halv ett. Vi hamnade på en krog i Gamla stan där Anna och hennes vänner var :) Var där ett tag men åkte hem ganska snart. Tanken var att vi skulle käka nånstans men det blev inte så av någon anledning ^^,

Och klockan nio imorse vaknade jag klarvaken! Okej, det var väl kanske att ta i, men jag kunde inte somna om iallafall.. Kom upp kvart över tio och tvingade i mig några rostade mackor, sen bar det av mot Skytteholm för sånt där töntigt tidsfördriv nivet. Mina nya målvaktshandskar är så jävla sköna, men Jeppe tyckte det var en dålig idé om jag skulle ha dom i skolan =/ Han trodde inte jag skulle skriva så fint.. Matchen gick väl sådär och jag är orolig för att jag knappt är arg efter en förlust längre. Jag bryr mig liksom inte längre och det känns inte bra.. Jag måse få tillbaka mitt jävlar anamma.

Iallafall en väldigt trevlig kväll igår och Sofia har inget val än att träffa mig igen snart, eftersom jag lämnade paketen jag fick där ^^,

Kommentarer
Postat av: fesse

och bara för att du had edet så mysigt där sla vi dit till berget igen! För jag vill dit och ni ska inet äga emot mig mer, det öär bara jätte taskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback