"Alla heter Glenn i Glentoran"

Jag gissar på att Felicia har tappat sin mobil i vattnet nu när hon varit ute i skärgården.. Hon har inte hört av sig på två dagar, och det är verkligen inte likt henne.. Jag är inte så förvånad, för det är så typiskt henne. Så frågan är hur jag ska få tag på henne, då hon inte har varken internet eller hemtelefon.. Gah!

Igår var så jävla bra. För ett par timmar fick jag bara släppa allt, skratta tillsammans med Therese och titta på AIK när de spelade ut Glentoran. Det var seriöst det sämsta laget jag sett :D Så jävla roligt, de var så sjukt dåliga :D Helt flummig match, publiken kändes helt udda och allt var bara konstigt. Vi konstaterade att Therese verkligen inte kan blinka med ena ögat och att den ena toaletten hade fått damp. Även att Obolo var borta pga personliga problem, men att de tagit fel och att det egentligen skulle vara Pavey som borde vara det. Han borde få behandling för sin islka mot sina lagkamrater ^^

Ge mig tisdag, jag vill bort härifrån :)

Kommentarer
Postat av: fesse

´Min mobil lever, när jag är ute på skärgården är dte inet alltid säkert att det finsn eluttag så jag kan ladda mobilen :P

2007-08-04 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback