And I don't know.

Jag är lite glad idag :) Har en sån där skön känsla i magen ni vet. Och nu lyssnar jag på 'klappa händerna när du är riktigt glad', jag har ju trots allt visslat på den i skolan sen vi började :D Det är nog ett omedvetet tecken på att jag är glad över att vara i skolan ^^, Tror jag ska lägga in den på min mp3 så kan jag och Felicia dansa/göra rörelser/sjunga till den också. Och toffeldjur. Och sudditjuven. Och Delaila. Massa braiga låtar :) Som sagt, jag tycker om den här känslan, när den infinner sig. Den sprider liksom ett lugn och jag är glad så länge det varar.

Jag har två uppdrag jag ska avklara efter skolan imorgon. Uppdrag ett är att gå in på SL-center och byta mitt kort till ett pluskort. Uppdrag två är att fixa derbybiljetter till mig och Therese, eftersom hon är en mycket upptagen person och inte har haft tid ;D

Jag vill skriva nåt konstigt. Men jag tror inte jag ska det. Iallafall inte om att jag var på mördarjakt i lägenheten förut eller att jag är inbjuden till en tropisk strand. Ingen skulle ändå tro mig.. =/

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, det är döden att byta in kortet. Stod och väntade med min nummerlapp i en halvtimme >__< Folk är så tröga

2007-08-30 @ 17:14:24
Postat av: Andreas

Jag hade trott dig! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback