Du lever för skratten, precis som jag.

Svar ja; jag är glad. Glad över allt möjligt. Men väldigt mycket på grund av idag. Nu på kvällen var jag och Therese och testade kickboxning och satan vad roligt det var! Verkligen skitkul och asbra träning, man var hyfsat svettig efteråt om man säger så.. :) Var även tillbaka i skolan imorse och jag kände det när jag var påväg dit.. Jag kände mig trygg, jag kände ett lugn i magen. Jag visste var jag var påväg, jag visste vad det skulle finnas för människor där och jag visste att jag skulle må bra. Och bättre mådde jag när vi fick schemat. När vi rett ut vad jag hade valt i individuella val (som jag såklart glömt bort..) visade sig att jag har världens absolut skönaste schema.. Det är helt sjukt, jag har inga håltimmar och jag är knappt i skolan.. Men jag kommer nog vara där ändå när det kniper ;D Liksom, vad gör man på tisdagsförmiddagar? Om man börjar klockan två lär man hinna med en jävla massa om man går upp tidigt ^^



Jag trodde inte det skulle komma så fort, den här tryggheten jag känner just nu.. Men den är på grund av många olika faktorer, skolan är en stor. Jag tror det blir sängen tidigt ikväll eftersom jag aldrig somnar.. Inatt hann klockan bli över två innan jag slocknade, och då gick jag och la mig tolv efter mycket om och men. Var har mina sovrutiner tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback