I can't explain.

Första lektionen i psykosocialt arbete idag. Jag tror att det kommer bli en jäävligt intressant kurs, antagligen den mest intressanta, men även den jobbigaste. Det är ofta så med 'Matsämnen', man måste gå in i sig själv och tänka och ta reda på saker man egentligen glömt bort. Därför skrämmer den här kursen mig lite, vi kommer jobba bland annat med att ta reda på varför vi reagerar som vi gör på andra människors situationer.. Men intressant, det kommer det helt klart bli! Och ja, jag är glad för att vi inte har Monica i det.. Haha, de stackare som valt psykologi som individuellt val får henne =p

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har svårt att uttrycka mig (som om jag inte alltid haft det?) och tycker väl inte att något är särskilt intressant egentligen. Jag är liksom blockerad, det finns en vägg mellan tankarna och fingrarna, det kommer inte riktigt ut som det borde. Om det kommer ut alls. Åh jag vet inte vad jag pratar om. Nu ska jag massera in mina lår med tigerbalsam och hoppas på att den mördande träningsverken försvinner litegrann :)



Du saknas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback