I took a shot and didn't even come close.

Ibland undrar jag vad du tror. Hur din hjärna fungerar? För när du gjort som du gjort mot mig, när du inte bara dragit ner mig på botten, utan sparkat på mig också, då undrar jag hur du ens för två sekunder kan tro nåt sånt?! Det visar bara ännu mer av hur din bild av mig är, som om jag är någon förbannad jävla sak som du tror du kan bestämma över? Som om jag skulle vara så förbannat korkad, som om jag inte har någon värdighet i kroppen alls? Nej, det visar bara att du tror att du fortfarande kan få mig att göra som du vill. Men svar nej; dina trick fungerar inte längre. De biter inte på mig, inte efter det här. De kommer aldrig mer göra det, för det du sa kan du aldrig ta tillbaka, inte med några ord överhuvudtaget. Jag har sakta men säkert börjat radera ut dig helt från mitt liv. Det är skönt att veta att du inte finns i mobilen längre, för ibland får jag ryck och vill skicka ett sms till dig. Men så kommer jag på allt, så inser jag vad du gjort mot mig och då har jag ingen lust med det alls längre. Jag har bytt mail (ja du följde med men du är inte så välkommen som du tror. Du är blockerad och snart tar jag bort dig helt) och jag har inte svarat på ditt mail. Mitt gamla jag hade gjort det, men nej, inte nu. Jag vet att du försökte men du får stå ditt kast. Den här gången kommer jag inte tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack. Den var kul.

2007-08-26 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback