If I had no other way?

Igår spenderade jag och min pappa tid tillsammans. Vissa kallar det kanske kvalitetstid, men det tycker jag låter fel. Det låter som något man har på ett schema: Fredagar; kvalitetstid med pappa. Som något man är tvingad till.. Jag umgås gärna frivilligt med min pappa, för han är rolig. Iallafall så tog vi en tur till Kista, käkade god mat (min var iallafall god, och pappa blev mätt på sin. Han hade velat ha pizza, men hittade ingen. Så när vi käkat klart och är påväg till bion går vi förbi stället där dom sålde pizza. Lite surt) Iallafall så gick vi på bio efter vi käkat men eftersom båda var sjukt mätta köpte vi inga popcorn. Filmen (Simpsons) var konstig att se på, det var ju liksom som en vanlig film, fast tecknad och med simpsonsfigurerna.. Men den var helt okej, den hade sina poänger. Sen åkte vi hem, och på tv var det Shrek. Jag tittade på den för jag visste att den har bra filmmusik och då fick pappa för sig att baka äppelpaj. Den blev helt sjukt god! Tur att vi bara var två, för halva finns kvar ^^ Sen spelade vi kort halva natten. Jag förlorade mest, enligt pappa. Enligt mig och pappret vann jag, men det berodde inte på att jag la till massa poäng..

En överlag trevlig kväll med bara ett par bakslag ibland, men det är väl smällar man får ta. Typ hela Shrek satt jag och tänkte på dig för jag vet att du älskar den filmen. Möh.

Plain white T's - Hey there Delilah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback