Jag visste inte varför..

Jag har sett världens härligaste och nästan klokaste människa! Om inte klokast, men kanske fyndigast. Han sa så oerhört mycket bra saker, han vände och vred, sa motsatser och rimmade. På samma gång. Åh det var så bra! Tack Malin för att du tog med mig! (: Hela han var bara så cool, det är inte alla som cyklar runt på turné (vilket resulterade i 300 mil under sommaren..) eller har en tröja med tv:s testbild på. Ni vet den där färgglada saken. Så jävla coolt, jag vill också ha en sån tröja. Nej, Emil Jensen är min nya idol, och jag tror även att Felicia håller med mig.


Det absolut bästa han sa (han sa mycket småroligt, ni vet sånt där som egentligen är självklart och man stör sig på att man själv inte tänkt på det) och som jag skrattade jättelänge åt var Ligg inte ner på den som sparkar. Hahahaha, så jävla klockrent :D

Nu blir det snart bad med Felicia, idag igen :) Det ska bli hyfsat skönt, med tanke på att det redan är 36 grader ute. Haha, iallafall enligt våran termometer som jag gissar ligger i solen =p







Förstår du inte att jag behöver dig? Gör du verkligen inte det..?


Kommentarer
Postat av: Malin

Han är absolut bäst ^^

2007-08-06 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback