One Kenny Pavey, there's only one Kenny Pavey!

Bara för det tänker jag fokusera på det positiva med dagen..

- Jag och Therese fixade det som behövdes och fick beröm för våra släta pengar ^^ Imorgon börjar det på riktigt ;D
- Jag och Therese hjälpte två turister att hitta till ett museum som inte var öppet. De gick och tog en öl istället.
- Jag och Felicia dansade jättefint i kungsan igår, fråga Anna!
- Det var över 23 000 på matchen.
- AIK lekte med Malmö.
- Wiltons mål var årets märkligaste.
- Pavey fick göra mål och var därför inte så arg idag.
- Mamma hade gjort hemmagjord pizza när jag kom hem.
- Jag börjar tio i tolv imorgon vilket betyder att jag kan sova länge.


Min enda ståplats, min enda ståplats
Du gör mig lycklig, när allt går fel
Ni anar inte, vår stora saknad
När ni tar våran ståplats från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback