Det blir synd om den som kastar första stenen.

JAG VILL OCKSÅ HA TIDNINGSPROJEKT!!

Det är såå orättvist. Tvåorna har det nu. För ett år sen hade vi det, och det var fanimig de två bästa veckorna under hela gymnasietiden. Så himla härligt, du kunde komma och gå som du ville, göra uppgifterna när du ville, så länge de lämnades i tid, inga vanliga lektioner och helt eget ansvar för allt. Jag och Anna gick in i 4.4 idag och de har världens bästa redaktioner! Vi hade bara pappersskärmar uppsatta mellan våra redaktioner, vi satt som datasalen var innan typ. Här har de gjort om heeelt.. Soffor och jättefina redaktioner har dom.. JAG VILL OCKSÅ!

Annars var igårkväll bäst. Så oerhört roligt att träffa alla, speciell Hampus, Felix och Olivia. Olivia är så söt, det är svårt att tro att hon bara är nio år. Hon känns äldre. Och hon och jag har något speciellt mellan oss, mamma säger det varje gång. Jag märker det lite ibland kanske, hon ska vara nära hela tiden och kramas och vara i samma lag. Hon är söt, jag måste träffa familjen Hessel oftare. Världens bästa familj skulle jag gissa ;D

- På morgonen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback