Shrrrrrrr.

Jag vill bara tacka för igår. Tacka för en underbart rolig kväll!


Det var ju tänkt att vi skulle gå på Norra Brunn och se Johan Glans och Björn Gustavsson, men de planerna sket sig ganska rejält.. Det var jättefullt och de släppte inte in fler, så då var det bara att hitta något annat att roa sig med. Typ biljard. På ett ställe med världens fulaste gardiner. Vi drack lite öl och spelade lite biljard och hade det allmänt mysigt i ett par timmar, innan folk började tröttna och Oliver blev sämre och sämre på biljard.. ^^ Elin, Ranya och Sanna avvek och vi som var kvar tog oss till Treat. På vägen dit hittade vi världens bästa present till Daniel (bild kommer i bilddagboken i eftermiddag) och på tunnelbanan skrattade jag så jag nästan grät. Oliver kan verkligen konsten att underhålla. Han hängde i fötterna från de gula stängerna i taket när det gick på folk. Hahahah :D


Väl på Treat köper vi pommes som vi äter och de är sjukt goda. Här börjar det mesta bli ännu roligare och vi ägnar i princip all tid åt att skratta. Aioli var även med i bilden som Anna fick erfara, men det var roligt! Felicias kommentar om att hon älskar ordet 'skev' var också udda. Allt var udda. Sen hände det mest udda när jag och Oliver roade oss på Odenplan. Men bilder på det kommer i bilddagboken också ;D

Utgång på en måndag är inte varje dag, men det borde bli en tradition ^^


Kommentarer
Postat av: felicia

vad bäst det är att du blev glad :D
Sen är ordet skev det bsta jag vet och blir överlycklig varje gång jag hör det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback