And so it only could go wrong.

Träningen igår gick åt helvete. Med en kvart kvar gav jag upp. Jävla skitsport.

Åkte hem till min bror efter det och åt jättegod mat, det var faktiskt ganska trevligt =) Vi ska spela badminton på onsdag igen.. Det är ju sportlov, man måste ju sporta litegrann iallafall^^ Och Johanna är påväg hit snart (haha, det lät konstigt, men faktiskt så tar hon en buss som går 34 från henne, så då är hon ju inte påväg ännu..) och vi har ingen aning om vad vi ska hitta på.. Hon ville vara ute sa hon.. Jag undrar om hon varit ute dom senaste dagarna =/ Menmen, snäll som jag är så säger jag inte emot, vill hon vara ute så ska hon få vara ute (:



Och jag som trodde det skulle hålla i sig för evigt..? Vad fan tänkte jag med? Man lär sig inte av sina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback