Bästa onsdagen!

Den här dagen har varit bäst. Från att jag gick upp imorse till nu. Helt perfekt dag, verkligen. Är fan hes, så mycket har jag pratat och skrattat.. Först i skolan, speciellt under 'svenskalektionen' när vi lekte hänga gubbe och jag skrev roliga historier på tavlan som alla bara analyserade sönder. Och Felicia fick äntligen säga de efterlängtade orden; enklien är det inte jag som är korkast. Det var gulligt.

Efter skolan bar det hem till Inas pappa, och efter en tunnelbanefärd där vi inte bara roade varandra, utan även killen bakom Ina :D Vi lagade mat (hackade grönsaker) och åt den och hade jättetrevligt. Tårta och kladdkaka åt vi också, det var också väldigt gott. Sen var jag väldigt mätt. Då skulle jag och Felicia åka, jag skulle sparka fotboll och hon skulle träffa Alex vid arlandaexpressen som hon inte hittade till :D På vägen till tunnelbanan (som för övrigt kom för tidigt så vi missade den  men det gjorde inget) så kom vi på vad som kommer hända i framtiden.. På riktigt. Fast det kan jag inte skriva här, för då kommer någon annan sno idén. Så tyvärr. Men de i mitt lag tyckte faktiskt det var en logisk tanke, de kom till och med på ett namn som jag ska berätta för dig imorgon Felicia!

Träningen var också galet rolig, vi skrattade mest hela tiden. Vi var iofs bara typ åtta pers, och tränade hörnor och frisparkar, men det var kul för det. Alla var dåliga utom jag. Öhm. Sen när vi gick till omklädningsrummet sa Mats; den som fångar en kanin får 1000 spänn av mig. (Det springer alltså kaniner lösa där. Och nej, det ÄR INTE HARAR. Faktiskt.) Så jag och Becka bestämde att vi skulle fånga en och dela på pengarna. Det sket sig och vi kom på att på söndag tar vi med något att fånga dom med :D

Nej, jag älskar alla som gör dagarna så himla lätta att komma igenom <3 Sen tycker jag lite mindre om folk som gör tvärt om, men det hör inte hit just nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

Aw! ja dagen var verkligen underbar :)

2007-02-15 @ 09:14:24
Postat av: Ina

verkligen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback