"Det är bara du och jag som får för oss såna här saker.."

Oj vad jag borde sova nu.. Är helt slut, har fan hållit igång hela kvällen! Jag och Therese har möblerat om helt i mitt rum! Ingenting står där det stog förut, och jag som var helt övertygad om att det inte gick att möblera om särskilt mycket alls.. Nu har vi flyttat både skrivbord och säng och tv och stereo och hela alltihopa :o Allt går när man har en så kreativ vän som Therese, hon kommer med de mest smarta lösningar, och som hon sa själv 'Jag har fan mer koll på ditt rum än vad du har..' Och det hade hon nog :D En trevlig kväll, inte varje fredagkväll som ägnas åt ommöblering.. Grannarna under var nog inte lika glada åt vad vi gjorde, vi höll fan på i två timmar :s Men precis vad jag behövde också, få koncentrera mig på något annat, slippa allt annat. Och imorgon ska jag spela match. Jag vill inte inte inte inte inte! Dessutom måste jag gå upp typ halv nio, det gör inte saken lättare.. Så imorgon kväll ska jag ha filmkväll med min mamma har vi bestämt, och kanske även bror. Grönsaksdipp står på menyn. Åh vad jag behöver det. Slippa prestationsångest och bara vara. Det är skönt med en mamma ibland. Och nu låter det konstigt i mitt fönster så nu ska jag sova och slå huvet i elementet :D

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback