Fast med lite mera färg.

Mitt i allt klagande på min spansklärare glömde jag ju bort hur jävla kul vi hade på lunchen! :o Vi klippte ut kossor och skrattade åt indiern som satt på en stol och såg nöjd ut och ja herregud =p Det var en rolig lunch, och historian blev också kul. Det brukar bli det när man sitter brevid Felicia, på nåt konstigt sätt ;D Vi bildade en pakt mot Ina och vägrade låna ut papper till henne. Sen var vi duktiga också, och svarade på alla frågor vi fick av Daniel.

Mamma och jag har just lagat mat, och ätit den såklart. Hahaha, herregud vad mycket det blev. Lite Johanna-och-Cissi-lagar-mat-stuk på det hela.. Soppa skulle det bli, och det blev det väl också, på sätt och vis. Den hade iallafall räckt till ungefär fem pers till. Så mycket blev det. Så nu kommer jag få leva på soppa i en vecka =/

Felicia berättade även för mig förut på msn att hon en gång har gått på promenad med en kossa. Ni som känner Felicia och vet hur liten hon är - kan ni tänka er henne på promenad med en kossa? Det var nog snarare kossan som var på promenad med henne tror jag :D I vilket fall så målade hon det i paint till mig, och jag fick i uppdrag att rita Hugge. Bilder kommer kanske senare, när jag vant mig vid hur fula dom är..


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha INDIERN var ju fan det mest klockrena på heela dan! Jävlar vad ja garvade, o vilken jävla tid det tog för mig o få fram till er vad ja garvade åt ^^

Postat av: felicia

haha.. dey är så skönt att bara kunna läsa ett blogginlägg, tänka tillbaakoch känan hur lyckigt lottat man är :D

Kossan var snäll mot mig måste jag påpeka. :)

2007-02-07 @ 19:31:30
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback