I bet you're hard to get over.

Har helt plötsligt blivit jättetvungen att lyssna på Matchbox 20 - If you're gone. Brabrabra låt.

En väldigt trevlig dag, även om jag var sjukt trött imorse och blev på dåligt humör på pedagogiskt ledarskap (hur fan skiver man det i bestämd form?:o) men sen blev jag lite glad igen på historian, mycket tack vare Felicia :) Provet gick nog ganska bra, och sen åt vi lunch. Efter det satt vi (jag och Elin) och lyssnade på Felicias mp3 och sjöng med i låtarna medan Ina och Felicia gissade vilken låt det var. Det var roande, jag tror inte vi var så bra.. Folk tittade ganska konstigt på oss när de gick förbi =/ Sen gick jag och mötte Therese, hon hade äran att vara med på våran engelskalektion. Och bara därför var Max jättetråkig. Möh. Vi åkte iallafall till Ikea sen och åt mat och hade jättetrevligt. Hahah, det enda vi köpte, eller Therese då. För min peng, var en nalle för en krona. Heja :D Och sen var Therese jätteelak mot mig.. Jag vet inte om jag kommer kunna förlåta henne för det. Iallafall så är hämnden väldigt ljuv och du kommer få äta upp det där så jävla länge! Liksom, det är värt att hämnas på minst tre gånger! (För er som är nyfikna tryckte hon upp en semla i ansiktet på mig.. väldigt kul. Faktiskt så var det det. Men ändå. Elakt)

Och sen att jag saknar en viss person.. Du verkar inte sakna mig, men inte fan vet jag. Jag vet ingenting längre, varken om dig eller om oss. Det är jobbigt och det gör ont, men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det. Du ger mig känslan att du klarar dig så mycket bättre utan mig, och då vill jag inte störa.

Kommentarer
Postat av: felicia

Det är alltid kul att jag kan glädja någon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback