I don't belong to anyone.

Hahaha, HJÄLP!! Jag trodde jag skulle bli ihjälskjuten när jag gick från pendeltåget för nån timme sen.. Seriöst, jag hann tänka; jahopp, ska jag dö såhär? Mitt på gatan?

Men hur fan ska man reagera när man ser någon ligga i militärkläder, fullt utrustad med en stor jävla k-pist riktad ner mot gatan där man går?! Fyfan vad rädd jag blev, sen när jag gick runt hörnet blev dom bara fler och fler.. Det tog ett tag innan jag förstod att dom inte skulle skjuta på mig, att dom bara övade. Eller, jag hoppas att dom gjorde det. Annars hade dom förhoppningsvis sagt åt mig att inte gå där.. Dom var liksom påväg åt ena hållet, och siktade bakom sig, och det blev ju i ryggen på mig sen när jag gått förbi.. Nej, det var lite spännande faktiskt. 30 militärer med varsin k-pist och skyddsväst och full mundering mitt i lilla sumpan.. Action it is! Jag var bara tvungen att berätta det, blev så chockad.

Annars har dagen varit slapp, hälsodag i skolan, inga vanliga lektioner. Vi har löst mysteriet mellan Peter (lärare) och barnet som Felicia såg i höstas.. Hahaha, så jävla typiskt Peter :D Han var på fett bra humör idag också, sa massa roliga saker =) Bland annat när Felicia sa att hon trodde det var han som stog där nere, fast det i själva verket var Max. Förolämpa mig inte! Och sen i korridoren lite senare gick jag och Felicia och knuffade på varandra och han undrade hur gamla vi var.. Jag förklarade då att det inte går att låta bli att knuffa på Felicia, då sa han att han skulle kunna få in henne i ett skåp. Med lite våld går allt. Sen kom han på vad han sagt och sa, lite förskräckt; fast säg inte till era föräldrar att eran lärare säger att han ska stänga in Felicia i ett skåp.. Ååh jag älskar mina lärare, så jävla klockrena :D

Kommentarer
Postat av: felicia

Det är nästan så att jag vill kidnappa peter, bidna fast han i skåpen och sätat ett hänglås över, bara så han får veta hur det känns :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback