I don't feel like dancin.

Den här dagen har varit helt galet slapp :o Vi har inte gjort något vettigt, och den lek jag och Ina hittade på lekte vi inte ens på engelskan.. Iofs lekte vi förklara-ord-leken. Det var rätt kul, förutom att vi förlorade. Men det var med flit, och för att Ina och Anna fick alla lätta ord. Vi blev lite hysteriska ibland, och det var en hel del bra förklaringar från vårat lag..

Ord: Lack (Elin och Felicia förklarar) In swedish; nail... The whole car is covered with it!
Ord: Chinese (Elin och Felicia förklarar) Anna's little sister!!
Ord: (Kommer inte ihåg ordet.. Jag och Elin förklarade iallafall) It sounds like one of U2's songs!

Det var en rolig engelsklektion, vi lyssnade på Scissors sisters och fyllde i ord och Max dansade och sjöng och var allmänt flummig. Nån mer än jag som tänkte på att han hade en jättegullig frisyr? Han såg helt nyvaken ut :D

Har mått helt konstigt idag också. Känts som jag typ inte kunnat andas, men det gick över nästan direkt när jag kom till skolan.. Sen kom det tillbaka på vägen hem igen. Mysko =/ Haha, gjorde även ett test som visade att jag lider av mycket stark social fobi. Öhm, så illa är det nog inte. Hoppas jag. Jag tycker bara det är lite jobbigt att umgås ensam med folk jag inte känner, det är väl inget konstigt? :o

Kommentarer
Postat av: Ina

nja, om du hade social fobi skulle du ju må mysko bland folk, inte tvärt om :P
föresten, tror ni max hade en bra alla

Postat av: Ina

hm okej.. halva min kommentar försvann :P

fortsättning:

hjärtans dag? han verkade ju vara på väldigt bra humör idag, förutom allt det då nämnde lekte ni kull och grejer ^^

2007-02-15 @ 18:26:37
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback