It hasn't been the same since you left.

Shit, jag är helt andlös. Jag tappade andan för några minuter sen. Jag fick en idé bara, nåt jag inte trodde skulle klaffa alls. Det klaffade som fan, och nu vet jag att du fortfarande finns. Herregud, det är galet. Jag trodde att jag aldrig mer skulle få prata med dig. Iofs vet jag inte om jag kommer få göra det, men jag vet nu. Jag vet att du finns, jag vet att du kanske kommer läsa det jag skrivit också, och kanske komma ihåg mig. Jag hoppas att du kommer ihåg mig. Åh nu saknar jag dig ännu mer. Alla nätter vi pratade, du var som en storebror. Jag har kvar alla bilder, och ibland tittar jag på dem. Det ska jag göra när jag skrivit klart här. Se och minnas. Fan, det är galet.


"Shit, hon är rädd för att gå till jobbet.. Då ska hon nog byta jobb."

Kommentarer
Postat av: Elin

jaja så nu e det ja som e mobbad va? ^^ Bra att bara du o ja förstår gumman! Vi håller det så va? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback