I've got eyes, but tell me can I see?

Hahaha, den här dagen blev riktigt rolig faktiskt =) Jag gick även från att ha varit fett pepp på att hålla i engelskalektionen, till att vädja till Max att jag skulle slippa. Så jag slapp också. Men jag och Elin kom på att vi skulle hålla i lektionen på måndag, så det ska vi göra nu :D Max trodde han var cool när han sa 'Ja, vi ska gå igenom The Black Cat, ni får fixa kopior och cd-skiva själva!' Hah, ingen match för oss smarta! Det låg ju en bunt kopior på bordet. Dom tog vi. Allihopa. Fan, det här kommer bli bäst. Eller nåt =p

På lunchen kunde jag nästan inte sluta garva heller. Elin berättade om sin allergi hon fått.. Eftersom jag inte tror att hon vill att massa folk hon inte känner vet vad hon är allergisk mot, så tänker jag inte berätta det. Men det är värre än både gluten och laktos. Ina, snart kommer vi bli allergiska mot varandra eller nåt. Det är bara det som fattas =p

Och jag har även världens sötaste vän. Vi satt och pratade om lite djupa och jobbiga saker, och jag frågade något i stil med vad man gör om man mår såhär dåligt eller ännu sämre när man är 30.. Då svarar hon, helt självklart, som bara hon kan: Då skulle jag tröstäta. Punkt slut liksom, end of discussion. Åh vad jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback