Jag är köpast. Vad är du?

Oj, det var många många veckor sen jag var hemma vid den här tiden en onsdag.. Min tränare var vettig nog att ställa in träningen idag på grund av kylan. Typ tack? Jag hade faktiskt ingen större lust att träna i tolv minus =/ Eftersom han skickade sms tjugo minuter innan jag skulle gå hade jag gjort klart historian och pedagogiskt ledarskap, så jag har bara slappat hela kvällen :o Jätteskönt =) Sitter just nu och tittar på Inter - Valencia (det är halvtid, eller rast som Eva skulle säga^^) och om man jämför med matcherna igår är den här typ hundra hundra gånger bättre. Lite att ta i kanske. Men den är underhållande, nästan lika bra som att spela fotboll själv =)

Idag har vi bekantat oss med kopiatorn två gånger - med lika dåliga resultat. Först skulle jag och Elin kopiera en sida i min mattebok. Vi tryckte och tryckte på den gröna knappen, det lät som den kopierade men det kom inte ut något papper. Till slut ger vi upp och frågar Max. Då trycker han på # och helt plötsligt kommer det ut ett ihophäftat häfte med sju dubbelsidiga sidor matte. Med samma sida överallt :D Hej vi är korkade. Sen skulle Felicia kopiera sina historiaanteckningar till oss. Det kom ut 17 stycken. Vi behövde tre.

Biest. Köpast.

Kommentarer
Postat av: Ina

22 stycken kom det till och med ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback