"Jag glömde bort att det hette halvtid, så jag sa rast.."

Åh det är så mycket på gränsen hela tiden. Fel låt - jag är tillbaka på ruta ett. Någon säger fel sak - Tillbaka på ruta ett. Jag gör ett misstag - Tillbaka på ruta ett. Det är så himla himla nära hela tiden, och det gör mig så himla försiktig och orolig, jag vill inte halka tillbaka nu när jag klättrat upp en bit.

Matchen idag gick ganska bra faktiskt, och tro det eller ej, men jag är ganska nöjd med min insats :o Vi förlorade med 3-1, det gjorde vi. Men å andra sidan ägde vi, vi hade tre ribbträffar och vi förtjänade minst oavgjort. Men ribban var inte på våran sida idag. Av de målen jag släppte in tar jag bara på mig ett, och så har jag aldrig resonerat förut.. Jag har tänkt att alla mål som släpps in är mitt fel. Nu var det inte så idag, och det känns skönt att jag har vuxit upp lite och slutat bli så jävla förbannad. Inte sagt att jag inte blir förbannad, men jag kan hantera det bättre. I andra halvlek släppte jag inte in några mål alls, och då bör väl nämnas att jag gjorde ett antal frilägesräddningar.. Jag är ganska duktig trots allt. Och så älskar jag mitt lag, alla underbara underbara människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback