Jag klarade den här dagen också.

Jag är, trots hur dagen varit, stolt över mig själv. Jag såg det från en helt annan synvinkel när jag var påväg till judon. Jag vände det till något positivt; jag har varit duktig idag, jag har vunnit över mig själv. Till att börja med gick jag faktiskt till skolan imorse, när jag lika gärna kunde stannat hemma. Jag var även kvar i skolan ända till vi slutade, trots att jag mer än väldigt gärna bara ville lämna etiklektionen och gå därifrån.. Jag åt även lunch, även om det inte var några större mängder, så åt jag. Sen åkte jag hem och vid tre så sov jag en timme. Klockan fyra gick jag upp ur sängen, om än mycket motvilligt, så gjorde jag det. Jag bytte om och promenerade i regnet till judon. Jag var ytterst nära att ligga kvar i sängen, för jag ville verkligen inte. Men väl där så gick det ganska bra, jag vägrade bara göra en övning, och jag körde hela träningen. Jag är stolt över mig själv att jag lyckats med så mycket idag. Och snart får jag min belöning, Therese kommer hit och leker med mig. Då kommer jag vara helt glad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeey det är Hugge-andan som kom fram i dig ;) go, go go!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback