"Jättehjärna!"

Ååh jag hatar att vara på ikea. Det är ganska okej tillsammans med Therese, men med mamma är det verkligen.. Hua. Nog om det. Jag var i stan innan, och köpte ett par nya jeans :) Betalade 400 istället för 1000. Det tycker jag var ett bra köp.

Igår lekte jag med Johanna. Ja, vi lekte. För vi åkte pulka! Har inte gjort det nån gång den här vintern, men så igår. På en i och för sig grusad väg, men ändå. Fort gick det :D Det var ganska kul faktiskt ^^ Innan dess var vi hemma hos mig och kastade en boll till varandra i typ en timme.. Jätteudda. Sen låg vi på golvet brevid varandra och bara.. Ja, låg där. Vi låg och sa 'men du är bäst på..' Det var också ganska udda. Men vi är udda, så då får man göra udda saker.

Elin är glad på mig tror jag :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Ja, vi lekte. För vi åkte pulka!
:o SVIKARE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback