Mortel - körtel. Madde?

Bästa kvällen på oerhört länge.

Det börjar med att jag får veta att Niklas har med sig filmer som vi spelade in typ 2001, och filmer på Niklas när han var liten :D Herregud vad vi garvade åt vad vi gjorde/hade på oss.. Vad fan fick vi allt ifrån? Niklas tyckte han borde vinna en Oscar för bästa manus till delar av filmen. Det tycker inte jag. Men kanske att Madde och Sofia kan få nåt pris för bästa skådespel när det var tal om galna ko-sjukan. Hahahahha :D Annars åt vi en jävla massa, och det känns som jag ätit choklad hela kvällen.. Vi spelade lite spel också, jag vann allt. Jag var helt enkelt bäst, jag, Niklas och Johanna vann pictionary, och jag och Sofia vann pratmakarna. Det måste ju vara jag som är bäst helt enkelt :o Sen dansade vi också. Och tittade på massa bilder Johanna och Sofia hade med sig från när vi var små. Det finns verkligen inte ord som kan beskriva hur oerhört mycket jag saknar den tiden.. Det går inte. Jag önskar jag kunde få uppleva det igen, att jag kunde få bo på gården igen och bara göra allt konstigt vi gjorde. Åh vad jag saknar.. Det är det som är nackdelen med att träffa er, eller vara där. Alla tankar på hur det var kommer tillbaka och det går inte att inte minnas och känna smärtan i bröstet. Smärtan av saknad och vetskap om vad jag gått miste om, men även vad jag fått uppleva. Det var en så bra tid, och jag vet att ni också tycker det. Jag vet att ni är de vänner jag aldrig aldrig kommer förlora. Det kommer alltid finnas ett gårdengäng. Det kommer alltid vara vi.

Nu blev jag jättenostalgisk men det gör inget. Jag är trött och ska sova, och imorgon ska jag plugga järnet! Jag är fett motiverad :o Och så ska jag träna, och det ska jag göra som fan också. Meow, imorgon kommer jag vara jätteduktig hoppas jag :)

Kärlek.
Stolpe ut.

Kommentarer
Postat av: madde

heheh ja... :) jag vet inte riktigt hur jag kopplade mortel med körtel. jag var så trött! ^^ heheh

vad sägs som johannas kommentar "avlång" då? XD

2007-02-18 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback