Oh can't you see?

Åååh. Jag som trodde träningen skulle få mig ännu mer motiverad till att plugga. Tjena. Nu är jag på skitdåligt humör och mamma gör mig bara ännu mer irriterad. Hon har frågat ut mig om igår, verkligen korsförhör om vad vi gjorde, hur det är med alla, vad alla gör nu och åååååååååh. Det är okej med ett par frågor. Men det gick till överstyr. Det ovanpå träningen som gick åt helvete. Eller, egentligen gjorde den ju inte det, men jag blir så jävla irriterad på alla som inte kan koncentrera sig eller lyssna eller bara helt enkelt förstå vad vi ska göra. svårt är det faktiskt inte att passa en boll så den kommer fram till rätt mottagare på ett bra sätt. Nej, irriterad är ordet. Ska snart duscha och hoppas på att irritationen försvinner så jag kan göra klart psykologin iallafall. Möh.

Kommentarer
Postat av: Ina

när kommer din nya, assnygga design på bloggen då? ;)

Postat av: Anna

Uh, kommer det en sån?? :)

2007-02-18 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback