Skynda långsamt. Öhm?

Jag skriver enbart här för att jag har tråkigt och för att jag väntar på att maten ska bli klar. Det är typ fem minuter kvar, sådär lång tid som är jobbig att vänta, men sådär kort tid att man inte hinner göra nåt annat. Typ duscha eller nåt, det skulle varit bra om jag hunnit det innan så hade jag kommit snabbare till Sanna. Men icke, det får vänta. Jag är ganska snabb ändå måste jag medge, och det är ju inte långt att åka heller. Fast det känns bra att det enda jag vet är att jag ska gå av vid Råsunda. Resten är ett mysterium, och jag har inga pengar på mobilen :D YES!

Idag har varit en tråkig dag, jag har varit på tråkigt humör. Men det är försvunnet nu, jag känner på mig att jag kommer bli lika kul som jag varit igår och i förrgår :D Speciellt om jag får lite alkohol i kroppen, som det har ryktats om. Jag är lite nyfiken på den där bålen som skulle serveras när man kom.. Haha, lite nervös är jag också, man vet aldrig vad som är i den liksom. Tänk om jag dör. Det vore inte så kul =/ Nu har jag fördrivit all tid, fan vad bra jag är! Nu ska jag äta puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback