Spanska is the shit. Eller nåt. Inte.

Jag har spanskalektion. Jag tycker spanska är jättetråkigt. Jag har skrivit allt på svenska än så länge, och kanske en fjärdedel av det är hittils på spanska. Det räcker för idag. Det är mycket roligare att leta festivaler och hittils finns två stycken jag är jävligt sugen på, med tanke på artister alltså. Peace and love (Anna, jag är fett på om du ska åka!) och Storsjöyran. Jag tänkte att om vi (för jag vill inte åka ensam) åker till Storsjöyran kan vi sova hos Mathias, han bor ju där. Höhö, han blir nog jätteglad :D Nej men, det är många bra band till båda festivalerna hittils. Peace and love: Backyard babies, Melody club, Anna ternheim, Crash diet, Neverstore, Snook, The ark, Timbuktu. Storsjöyran: Anna Ternheim, Ingenting, Lillasyster, Linda Sundblad, Millencolin, Neverstore, Nikola Sarcevic, The Ark, Timbuktu, Timo Räisänen.

Vem vill följa med? :D

Kommentarer
Postat av: Anna

JAg har hört att Babyshambles ska komma på peace and love? (med eller utan sångare, det får vi se ;P) Jag är lätt på!

2007-02-22 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback