The space between?

Jag hatar att stressa som in i helvete, och sen bara. Jaha. Ingen svarar när jag ringer, och egentligen hade jag tänkt ta ett tåg som gick nio över, men eftersom jag inte fått tag på nån kan jag ju inte bara åka. Måste veta vad jag ska ha med mig och om jag ska träffa någon på vägen och om det ens är någon där. Kul att komma till Elins brorsa så är det bara han där, som jag aldrig träffat förut.. Nästa tåg går 29, då måste jag gå härifrån tjugo över. Om jag inte fått tag på nån då heller ger jag upp, då struntar jag i den här kvällen. Jag blir på så dåligt humör när inget blir som jag tänkt. Då får jag sitta här hemma, för om jag åker med nästa tåg är jag ute i hos Elin halv nio, och sen ska man hem igen också. Kommer ju knappt hinna vara där om jag åker med nästa tåg som klaffar, vilket gör att jag kommer dit vid nio antagligen. Ååh irritationen är oerhört hög..

Annars var det en jätteudda träning! Vi gjorde helt sjuka övningar, ingen förstod nånting och alla bara skrattade :D Nämnas bör väl att det var judo idag, inte fotboll. Vi byggde en pyramid också. Jag hamnade underst, tillsammans med tre andra. Aj min rygg. Men vi lyckades (H)

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback