Why do you come here?

Nu sitter jag här med ett sånt där fånigt leende på läpparna igen. Det är ofta jag gör det nu för tiden, och det känns bra. Jag har kommit ur det där värsta träsket och är påväg uppåt nu, och jag kommer landa mycket högre än jag varit på flera år. Jag vet det, för jag är nästan där redan nu. Och håller det här i sig, och det snart blir vår och sommar, ja då har jag ingen aning om var det slutar. Bra känns det iallafall, bra ända in i magen, ända i hjärtat känns det bra.

Felicia har ordnat myskväll imorgon. Det ryktas om en massa trevligheter, bland annat Ben and Jerry glass! (nu ska jag titta på film med min pappa, han kom in och sa att en jätteläskig film började.. Ska bli intressant.. I'll be back) Nu är jag tillbaka! Det var en ganska bra film, den var lite obehaglig och som alla andra filmer där någon blir mördad. Den man tror är mördaren är aldrig mördaren, så egentligen ska man inte tro att det är den, fast man gör det ändå. Öhm. Kan inte nån göra en film där det är helt uppenbart vem mördaren är? :D Det skulle jag tycka vara kul :)

Annars har jag vunnit över min storebror i badminton idag! (okej okej, han spelade med vänster. Men ändå!) Det var roligt, han är ganska udda. Sen åkte vi till farmor och åt mat, det var bara jag, pappa, Stefan och farmor till en början. När vi åkte därifrån var det en jävla massa folk där, det kom en hel familj till, min kusin och familj. Han hade fru, tre barn och svärmor med sig. Vääärldens sötaste unge, hon och jag blev värsta polare. Sofia fem år är min nya bästis ;D

Nu ska jag nog snart sova, jag är rätt trött faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback