You carry me.

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna det här. Vad har jag gjort för att förtjäna så underbart bra vänner? Hur har alla dessa underbara människor hamnat i mitt liv? Hur har jag hamnat i deras liv? Det kan inte vara slumpen, inte längre. Vi är gjorda för varandra, vi behöver varandra på alla sätt. Jag är bara så himla glad att det finns folk där som knuffar mig i ryggen när det är uppförsbacke, som får mig att skratta och som bara ger mig den där känslan i magen av total trygghet. Det känns så oerhört bra att veta att det är på riktigt, det är äkta vänskap. Det handlar inte bara om att få, det handlar lika mycket om att ge. Och den kärlek och värme ni ger, den är otrolig. Den skulle bära fram vilken människa som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback