You said it would be forever.

Eh, ja. Den här dagen kan väl sammanfattas i ett ord: Sämst. Jag alltså. Jag förlorade mot storebror min i badminton så hårt. Iallafall när han körde med höger. När jag tvingade honom att spela med vänster blev det lite jämnare, men lik förbannat vann han.. Skitsport. Det är en ganska töntig sport också, och dom som spelade på banan brevid intygade det :D Hahaha, riktiga jävla nördar, vi kom överens om att den ena jobbade med datorer och har lusläst regelboken och kan exakt alla regler, och den andra pluggade till något konstigt. Typ biolog eller nåt annat spännande =p Det första jag hörde den ena säga var 'Jag har lite ont i handleden, jag fick det imorse när jag skulle knacka ut is ur isförpackningen.' Hahahah!

Sen bar det av till träningen och där var jag helt övertrött efter att ha spela badminton i mer än en timme. Shit, det var lite annorlunda från att spela i skolan kan jag ju säga. Fick springa som en jävla dåre. Träningen gick jättedåligt och min målvaktstränare bara jävlas med mig hela tiden och låter mig göra saker jag inte kan så jag ser jättetöntig ut och känner mig jättedålig. Det var inget kul alls =/

Fast nu är jag lite glad igen, för jag hade fått ett mail från Lasse Lindh! :o Han är så himla himla söt, han är så klockren. Jag är nästan kär i honom. Fast bara sådär kändiskär :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha cissi-gumman! Du tror inte att det kan ha med att vi typ alltid spelar två&två...då får man springa mer när man e ensam =P

Pussinuss ses imorrn :)

Postat av: Ina

näe, har du fått mail från lasse lindh? :O:O
coolt! vad skrev han? :D

2007-02-05 @ 00:55:20
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback