Go to bed again.

Det var antagligen ren tur att jag kom hem inatt.. Om inte mamma skickat sms hade vi nog suttit och spelat det där jävla igelkottsspelet ett par timmar till =p Jag och Therese var hemma hos Patrik och lekte med honom igår, vi hyrde film och spelade som sagt 'Igelkottens hämnd'. Vi såg Beck - Flickan i jordkällaren. Den var inte sådär jättebra, men kanske beror på att jag missade halva filmen känns det som. Var inte så koncentrerad, men jag tycker iallafall Skarpt läge var bättre. Sen kom jag med den briljanta idén att vi skulle spela bingo! Som vanligt blev jag nerröstad, och istället blev det igelkottsspelet.. Det gick i princip ut på att man skulle ta kort och göra väldigt konstiga saker om man inte hade rätt sorts räddningskort.. Annars hamnade man på skroten med sin bil. Patrik fick bland annat i uppdrag att låta som en giraff som satt en nöt i halsen.. För det första; hur fan låter en giraff? För det andra; hur låter den med en nöt i halsen? Therese fick gå limbo och dricka vatten väldigt udda och räkna alfabetet baklänges (det tog typ fem minuter..) och jag fick äran att imitera ett träd som blir fällt i skogen.. Nej, det var ett roligt spel, och hade säkert blivit ännu roligare om man varit flera ^^,

Idag gick jag upp kvart i elva, jag och ovan nämnda personer skulle ta en tripp in till stan. När jag kommer ut i köket och öppnar kylskåpet skulle jag gjort som min första tanke var; gått och lagt mig igen. För den här dagen har fanimig varit förjävlig. Har varit på så sjukt dåligt humör, och allt är min mammas fel. Det fanns ingenting att äta till frukost - ingen youghurt, ingen fil, inget bröd, och då tänkte jag att fan, gröt kan jag ju göra. När jag ska ta fram mjölken: ingen mjölk.. Då var jag redan hyfsat sur. Sen skulle jag även byta en tröja jag fått i julklapp, som mamma köpte för att hon tyckte det var roligare än att köpa ett presentkort. Bara det att jag fick kvittot idag och märkte att den skulle man ha bytt innan 31 december.. Så någon som vill ha en ful tjocktröja är det bara att säga till.. Skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback