Grå dag.

Egentligen borde jag göra allt jag måste, men jag har ingen lust. Känns som det är asmycket grejer att göra till skolan just nu, men när man tänker efter är det ju inte så mycket.. Det är mest matteprovet som jag oroar mig för.. Fast, har man en korkad lärare som ger hemprov i matte, så får ju faktiskt läraren skylla sig själv. Jag tänker iallafall lyckas på det här provet, om inte på min egen hand, så med hjälp med boken.
Det är grått väder ute. Det är tråkigt. Imorse, eller ja, när jag åkte till skolan vid tolv, så var det solsken och det kändes som vår. Sen insåg jag att det var mitten av januari och att det är många många många dagar kvar till det är vår och man kan vara säker på det och veta att risken för snö är minimal. Nu vaknar jag varje morgon och tänker 'ingen snö ingen snö ingen snö' och drar upp persiennerna och blir glad varje gång jag har rätt.

Träningen igår innehöll ganska många humörsvängningar.. Först var jag asglad när jag kom dit, vi hade lite oseriösa diskussioner i omklädningsrummet och tvivlade på om Ubbe verkligen gått i gymnasiet eller inte, eftersom det tog honom ungefär fem minuter att komma fram till att vi blev 14 stycken till matchen på söndag. Sen kom ångesten. Som alternativ träning i vinter ska vi ha judo. Igen. FAAAN. Varför kan vi inte ha löpning med Christian? Det var så jävla mycket bättre, det gav så jävla mycket mer och var så jävla mycket roligare. Judo är bara blä och ångest. Och jag vet att jag har många med mig. Så början av träningen var åt helvete, men så gjorde vi en rolig övning och jag blev glad igen :D På tvåmålet var jag och Fanny bäst. Vi försvarade bäst och hade bästa anfallen med Eva. Iallafall om man räknar bort mig, eftersom jag inte var kapabel till att slå en vanlig jävla pass =p



Och nej, jag kommer aldrig klara nationella i engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback