I forgot.

Jag glömde ju att berätta dagens roligaste och dagens sötaste! :o

När jag åkte från Slussen till Centralen går det på två killar i kanske.. tio-elvaårs åldern i gamla stan. De ställer sig vid dörrarna och säger inte så mycket till varandra. Så helt plötsligt när dörrarna börjar stängas hoppar den ena killen ut! Hahaha, den andra killen som blir kvar inne i tåget ser helt förvirrad ut, samtidigt som hans kompis verkar jätteupprörd för att han inte reagerade snabbt nog och hoppade ut han med! Dom stog och gjorde teckenspråk till varandra med ett ganska misslyckat resultat tror jag, innan tåget åkte. Jag hoppas de hittade varandra igen sen.. Men det var lite kul =p

Sen så fick jag ett jättegulligt sms av Mathias :) Han sa att han satt och klippte ut bokstäver i papp, och att det var det de gjorde när de inte dödade. (han gör alltså lumpen..). Då frågade jag vad de skulle skriva på plakatet som jag antog var till mig (man ska anta saker.). Då svarar han Det ska såklart stå att du är bäst i världen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback