Let them know why..

Måste börja med: Anna is alive!! Ett tag trodde jag hon gått och jag vet inte.. Tynat bort i värmen som vi inte har. Eller så är det jävligt varmt i Lysekil :D Njae, jag vet inte om jag på att åka till Hultsfred än, vi vet ju liksom inte en enda artist som ska dit ännu =p Men om kent ska dit är jag lätt på :D

Annars har jag en oerhört bra känsla i magen, den värmer hela kroppen och jag är bara så glad. Allt tack vare ikväll, så väldigt trevligt och så galet roligt det var :) Väldigt många asgarv, folk måste undrat vad vi gick på.. Dessutom måste jag nog byta sms-signal.. Hahah, Carro och Elin förstår vad jag syftar på. Ehm, nejtack.

På dagen 'monterade' jag och mamma ner våran gran, det vill säga vi knipsade av i princip alla grenar och la ner i tre kassar och sen slängde vi själva pinnen som blev kvar. Det är jobbigt att inte bo i hus längre, man kan ju inte direkt kasta ut granen från balkongen =p Trots att jag insisterat på det tre jular nu så vägrar mamma.. Möh, jag ska minsann göra det när jag blir stor! :D Sen lekte jag ett tag med Johanna, vi gjorde inte så mycket. Tittade igenom en sån där bok man hade när man var liten; mina vänner. Jag ska börja be folk skriva i den, imorrn blir de första drabbade, förutom Johanna som redan premiärskrivit. Höhö ;D

"Nu kommer halva Iran..."
"Har du hört honom skrika nån gång? *oooh, wiiiiiiiiiie* - Ehm. Nej. *asg* - Observera att det var CISSI som sa det där, inte JAG Carro!"
"Oj, nu kom det en svensk. Han är nog fredsmäklare.."
"Oh, titta ett wienergum, vad gott!"

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt otroligt, hon lever! :P usch vad avundsjuk jag blir på er. Jag vill också vara med!
Puss!

2007-01-06 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback