Loneliness is better when you are not alone.

Aaah, jag fryser! Sitter typ och skakar, så kallt är det. Iofs får jag skylla mig själv eftersom jag inte ens satt på elementet. Men det är skönt när man ska sova. Faktiskt ^^

Idag har varit en oerhört slapp dag. Åt frukost klockan ett, vid två kom Therese förbi och vi gjorde inte så mycket vettigt.. Hon vann i Vem där och jag vann i TP. Nu kommer både Felicia och Ina bli arga för att vi inte spelade det igårkväll, men Therese är en oerhört krävande person som måste underhållas och hon fick bestämma =p Sen åkte jag hem till pappa och har ätit både mat och glass här. Sitter och laddar för att göra psykologin, och egentligen borde jag göra den nu medan jag är på bra humör. Antagligen  kommer det dyka upp nåt som gör mig ledsen och då kommer jag inte orka göra den. Fast det känns inte som tillräcklig motivation att ens hämta psykologiboken som ligger i väskan.. Och jag har inte ens mycket kvar att skriva om. Heja!

Kommentarer
Postat av: felicia

Jaa cissi.. nu är jag väldigt sur. jag vill också spela vem där! :(

Postat av: Ina

men cissi! jag är också sur, JAG vill spela TP ju... :(

2007-01-07 @ 19:41:14
URL: http://dearstockholm.blogspot.com
Postat av: Malin

Öööh.. Jag kan också vara sur för jag vill också spela TP med dig! :D

2007-01-07 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback