Lovely.

Kvällen igår var nog precis vad jag behövde. Efter hur jag mått dom senaste dagarna behövde jag skratta lite, och det kan man ju säga att vi gjorde.. Jag var helt jävla hyper, och David måste ha tyckt både jag och Ina var helt jävla dumma i huvet.. Hoppas vi inte förstörde något Elin =/ Vi tittade på världens mest ångestframkallande film; My Boss's daughter. Aaaah, stackars kille! Vi mådde fan dåligt allihopa =p Sen i mitten av Sällskapsresan blev jag övertrött och då hade jag och Ina sån där kolasnörenätartävling, när man ska ha snöret i munnen och händerna bakom ryggen och äta upp det så fort som möjligt! Det urartade.. Sen gjorde Ina ett halsband till mig på ett kolasnöre, med colaflaskor och en napp :) Sen, när jag var riktigt jävla övertrött tittade vi på Johnny Bravo. Ingen hörde nåt dom sa på typ fem minuter för att jag garvade så mycket. Öhm. Sen gick jag och Ina till bussen iallafall och efter mycket om och men kom vi fram till att den skulle komma 40. I väntan på den och för att vi frös sprang vi ett antal varv i rondellen :D Det var jätteroligt! Vi skrattade en massor, men på bussen var det ändå det roligaste. När vi kom till Dammtorp lät det exakt som någon som andades in genom en sån där grej man har när man har astma, fast jättehögt. Vi kom fram till att det måste vara för att den var allergisk mot damm :D Nej, det var en rolig kväll, trots att mamma skrämde mig och sa att tunnelbanan inte gick längre. Men det gjorde den visstdet :) Kom hem hel och fortfarande övertrött runt halv tre ^^ Vi som skulle ta en tidig kväll.. Eh, ja.

Idag tänkte jag försöka på matteprovet, och sen ikväll ska jag hem till Therese och pyssla =) Det blir spännande :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni förstörde absolut ingenting! Ni var är och kommer alltid vara helt underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback