Och där faller ännu ett år, sönder i små minnen.

2006 var året då..

 

.. Jag insåg att livet består av annat än fotboll                                                         

.. Jag ägnade den roligaste veckan i fjällen nånsin med Johanna                            

.. Jag både inledde och avslutade min snowboardkarriär                                       

.. Jag blev förföljd av Tomas Di Leva                                                                  

.. Jag hann både börja och sluta ett jobb på en och samma dag

.. Jag träffade Fredrik för första, andra, tredje, fjärde och femte gången                   

.. Jag tillbringade den bästa kvällen på Zinken den 12e Augusti                          

.. Jag ångrar att jag inte var på Hultsfred

.. Jag hade makt över massa barn på fotbollsskolan                                              

.. Jag träffade Niklas för första gången

.. Jag blev erbjuden ett sommarjobb i en glasskiosk men inte tog det

.. Jag ångrade att jag inte hade årskort till fotbollen

.. Jag var stoltare än stoltast över att vara AIKare                                                

.. Jag började inse tjusningen med min skola och inte vilja lämna den                      

.. Jag grillade maschmallows på ett berg mitt i natten

.. Jag bara av ren tur fick ha kvar min pappa i livet                                              

.. Jag insåg att livet är så oerhört skört

.. Jag köpte en ny telefon som fortfarande håller

.. Jag upptäckte en massa nya band att älska

.. Jag bakade en glutenfri tårta tillsammans med Anna                                         

.. Jag var utforskade Göteborg två gånger om                                                      

.. AIK gav mig den bästa födelsedagen nånsin

.. Jag blev både årets spelare och spelarnas spelare i Råsunda IS

.. Jag återbesökte Fjäderholmarna 14 år efter jag spräckte hakan där

.. Jag hade mysigaste grillkvällen/natten på Johannas veranda med tjejerna

.. Jag och Johanna hade oerhört roligt åt curling, hur man nu kan ha det..                

.. Jag för första gången i mitt liv frivilligt avstod från att träna fotboll i tre veckor

.. Jag såg en gratiskonsert med Joakim Thåström                                                   

.. Jag och Johanna bakade kanelbullar med fullkorn                                              

.. Jag gjorde ett försök att lära mig tycka om hiphop, men gav upp ganska snart

.. Jag sörjde (var ganska glad över) att Stig, världens bästa fisk, dog                     

.. Jag insåg att ett år innehåller så oerhört mycket olika känslor, och hoppas att 2007 ska bjuda på lite mer av den glada sorten än vad 2006 gjorde. Tack till alla er som gjorde året värt att leva till slutet, ni är guld värda hela bunten. (anledningen till att bara är bilder till vissa är att jag tatt bilderna själv, eller någon nära vän. Bara 'äkta' vara. Och ursäkta om det ser rörigt ut. Jag orkar inte=p)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var en härlig sammanfattning tycker jag. Klart 2007 kommer bli bättre :)
Det blir ett hultsfred i år också! På??

Me miss you by the way, vi ses när skolan börjar

2007-01-05 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback