Soulmate.

Therese Therese Therese Therese. Jag kommer alltid finnas här. Jag kommer aldrig sluta älska dig. Jag kommer aldrig glömma allt vi gjort tillsammans. Jag kommer aldrig glömma tryggheten du gett mig, du var den som alltid fanns i bakgrunden, den som man visste fanns kvar när alla andra gick. Jag saknar högstaidet så jävla mycket, för jag saknar dig och din trygghet. Jag kommer aldrig glömma hur du kom uppspringade till mig på din födelsedag med hjärtat som vi skulle dela. Vi delar det fortfarande, fast inte materiellt. För halva mitt hjärta tillhör dig. Du betyder så oerhört mycket för mig, det finns inte ord. Och att du ska behöva gå igenom det här, du också, det är så orättvist. Men hur orättvist det än är, så kommer jag aldrig lämna din sida. Du vet det. Och jag vet att du är systern jag aldrig fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback