Ta min hand eller låt bara bli.

Är fortfarande seg efter min två timmar långa sovstund på eftermiddagen ^^ Helt galet hur trött man är, lyssnade på första timmen av Christer i p3, sen orkade jag inte längre =p De pratade om underskattade saker, och det är en sak som är underskattat; att sova middag! Varför är det bara barn som 'får' göra det? Jag tycker det är minst lika skönt att sova nån timme på eftermiddagen som en fyraåring, jag lovar! :o

Och ganska härlig dag i skolan idag, trots att man fortfarande inte vaknat till när det är lunch.. Har fått en ny spansklärare, som jämfört med de tidigare verkar hur bra som helst! Helt pedagogisk och äntligen ska vi nog få göra något vettigt.. Han verkar fatta att vi inte är stjärnor på spanska i våran grupp =p Det ska nog sluta bra det här med, det är trevligt med nya lärare, så länge det är dåliga som försvinner och bra som kommer. Vore illa om det var tvärt om =/

Och Daniel är så himla söt! Han brukar sätta upp  listor med allas personnummer minus de två sista siffrorna för att man kan se vilka moment man missat/vad man fått för betyg på de moment man gjort. Men han tyckte det var så himla jobbigt att sitta och skriva alla personnummer hela tiden, så han berättade glatt för oss att han fixat 'kodnamn' till allihop. Jag tänkte genast att vi typ får ett ord eller en siffra så vi kan känna igen oss själva. Varför trodde jag ens att Daniel hade gjort det så tråkigt? Herregud, han har suttit och hittat på trettioåtta olika superhjältar, då varje elev i klassen har en superhjälte som kodnamn. Så klockrent och så typiskt honom :D Fast jag har glömt vem jag var.. Antingen var det Stålmannen eller Spindelmannen. Ehm.. =/


Kommentarer
Postat av: felicia

Du var spindelmannen som kan klättra på väggar.. :)

2007-01-09 @ 18:29:42
Postat av: Elin

ahh o jag blev den farligaste skurken bland alla superhjältar-sagor! haha..han kanske vill säga mig något ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback