Det räcker nu.

Du har då aldrig trott på tårar,
Det passar inte för en karl
Om man är över 15 vårar, finns inga känslor kvar
Kan du förstå två våta kinder
De torkar lika snabbt igen
Man rår ej för att tårar rinner
När man har mist sin vän

Jag vill ha en egen måne
Jag kan åka till
Där jag kan glömma att du lämnat mig
Jag kan sitta på min måne
Och göra vad jag vill
Där stannar jag tills allting ordnat sig

Du tror du vet hur allt ska vara
Du vet när allting passar sig
Utom när jag ska förklara hur jag känner mig
Du bryr dig inte om mig mera
Och det har tagit mig så hårt
Du kan väl aldrig acceptera
Att någonting är svårt


..Jag tyckte den var så himla sorglig när jag var liten. Den och teddybjörnen fredriksson. När vi sjöng den på fritids grät jag typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback