I won't let them get you.

Jag är så glad att det är som vanligt mellan oss. Det var som förut, när allt jobbigt bara försvann när jag pratade med dig. Igår var det så igen och det kändes så himla bra!

För övrigt har jag drömt en hel jävla inatt.. Helt sjuka saker och nån gång under natten vaknade jag av att jag frös. Täcket låg på golvet =/ Bland annat drömde jag att jag och Therese åkte parisehjulet som inte finns på grönan längre, men det var bara vi och hon började gunga själva vagnen asmycket och jag satt och funderade på hur vi skulle komma ner. Sen var vi i en mataffär. Jag drömde även att jag jobbade med att skriva ner registreringsnummer för att veta vad de bilarna hade sagt/gjort. Det behövdes för att man skulle deklarera, det övergick även i att jag skrev ner vad människor sa och vem som hade sagt vad och vilka åsikter personen hade. Sen drömde jag att man gick och berättade sina betyg för någon och fick en bulle för varje mvg :s Nej, det var en rolig natt måste jag erkänna, när jag väl hade somnat ^^ Vaknade inte så farligt sent heller, för en timme sen ungefär. Nu ska jag samla lite kraft sen är det joggingskor på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback