Idag är det onsdag.

Nu har jag chillat i två dagar, jag har i princip inte gjort något vettigt, förutom att jag umgicks med Johanna igår. Det var trevligt :) Fast hon höll på att bli sjuk och skulle upp och jobba på morgonen, så det blev en tidig kväll. Annars gjorde jag inte mycket  mer igår, försökte förstå och låta bli att tänka bara. Idag har jag iallafall gjort en lista på vad jag ska göra, och jag har redan gjort tre av fem saker. De två sakerna som är kvar gör jag på ungefär fem minuter, så^^

Men imorgon är det slut på vilandet! Det är grönan som gäller med gårdenfolket :) Ska bli jäkligt kul faktiskt, inte enbart för att det var hundra år sen jag var på grönan, utan för att jag får träffa dem också. Och på fredag.. Jag är nervös. JAG HAR JU GLÖMT ATT BERÄTTA!! Jag ska ju gå på Lars Winnerbäck på Annexet den 22a november, en torsdag. Så när jag sitter på tåget ner till Skövde skickar Niklas sms med texten: kent spelar på Annexet den 16e och 17e november. Ska vi gå tillsammans? Jag blev helt tokigt glad, visste inte var jag skulle göra av mig själv, ville hoppa och hurra. Så glad blev jag. Kent på fredagen eller lördagen, och torsdagen efter, alltså mindre än en vecka, Lars Winnerbäck. Jag kommer vara i himlen den veckan, jag kommer gå på moln. Det kommer bli så jävla häftigt. Men nu åter till i övermorgon. Biljetterna till kent släpps klockan nio. Annexet tar 3000 pers. 3000 x 2 = 6000 biljetter. I Stockholm. De kommer gå åt, fort. 30 000 biljetter till Stadion tog slut på tre timmar.. Jag är så jävla rädd för att jag inte får biljetter, jag skulle vara så jävla ledsen hela året.. Men jag har mina planer ;D Och om det är någon som är villig att gå upp klockan nio för min skull och sitta och försöka få biljetter skulle jag vara den personen evigt tacksam. Jag måste ha biljetter. Det är på liv och död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback