Låt mig gå i bitar, jag har gjort nåt så dåligt igen.

Inte varje dag man är uppe såhär tidigt.. Men är det biljettsläpp så är det, och jag vill ha biljetter, jag tänker få biljetter. Jag är nervös, om jag inte får biljetter kommer jag bryta ihop. Då kommer det bli en sak för mycket. Jag har ont i magen också, men det vet jag inte om det är pga det här eller pga det där. Det där som fick mig att gråta halva natten, trots att jag haft världens bästa dag.. Åh det gör så ont i mig. Men jag tänker inte skriva nåt om det, för jag vill inte att du ska få chansen att veta nåt. Inte efter det här, no way.

KENT!

Låt mig gå i bitar, jag har gjort nåt så dåligt igen.
Låt mig ha ont,
Låt mig skrika färdigt, tills bröstkorgen blir tom.
Låt mig spricka sönder, det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå
Låt mig vara dum, det blir din tur, om en liten stund.

Jag är, är jag, jag är, inte gjord av sten.
Vad är farväl, vad är, inte gjort av sten?

Jag ska fatta mig kort, jag ångrar allt, jag ångrar allting ont.
Jag har skrikit färdigt, och bröstkorgen är tom
Såg du, jag sprack sönder, kan du få mina armar på plats?
Hallå, hallå, har du blivit stum?
Var jag, verkligen så dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback