Malmoe.

Nu har jag tillbringat fyra dagar i skåneland, och innan dess två dagar i Skövdeland. Det har varit oerhört avslappnande, inget tvång nånstans och jag har faktiskt kommit riktigt bra överens med mamma. Med Fredrik kom jag också överens, och det var väl tur ^^ Men det brukar jag ju göra, så =p Är inte riktigt på humör att skriva vad jag gjort, vet inte vad jag ska skriva egentligen, men det kommer upp bilder i bilddagboken någon gång inom en snar framtid, då lär folk kanske få en bättre bild av vad jag gjort, och det blir naturligare att berätta ;D Har iallafall världens roligaste (okej det var kanske en överdrift, men kul är den iallafall) på Fredrik och Anki. Anki är en fågel som inte kan flyga och som bor i Skövde. Hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback