Förlåt för min rädsla.

Jag är glad :) Träningen gick asbra, trots att vi inte var så många, och jag kommer sakna fotbollen nu under sommaruppehållet =/ Nu ska vi träna själva istället, det kommer ju gå bra.. Jag förklarade för Ubbe att jag har lite svårt för det där med självdiciplin och då föreslog han att vi skulle dra ihop ett gäng och träffas och springa tillsammans.. Då kläcker Rebecka ur sig: Ja, vi bestämmer tid och plats allihopa, men så kommer ingen så får Cissi springa själv ändå! Så snälla lagkompisar har jag ^^ Fan vad jag tycker om dom hela bunten. Bästa blandningen människor med bästa humorn och bästa självdistansen.

Men idag har jag ju varit på skansen! Jag och Therese var där halv elva i princip, och vi var inte ensamma. Det var vi, massa skolbarn och massa mongon. Men de försvann sen, det är ju trots allt ganska stort på skansen ^^ Vi kom överens om att inte stressa och ta allt i lugn och ro, och det gjorde vi :) Jättehärlig dag, solsken hela dagen och trevligt sällskap med en hel del vettiga diskussioner faktiskt :o När vi åt våran massäck satt vi kvar där i nästan två timmar skulle jag gissa, så skönt var det. Vi pratade om allt möjligt, allt från skolan till politik till invandrare. Och för övrigt kommer jag få typ tio barn när jag blir stor, och Therese kommer få ett mongobarn. Och ja, vi såg en massa djur också! Lo var nog det enda djuret vi inte såg.. Ganska lyckat tycker jag (: Till min stora lycka åkte vi Djurgårdsfärjan hem, det var spännande^^, Och på McDonalds i Slussen träffade jag på Johanna och Johan, det var komiskt =p

Och imorgon bär det av. Söderut! Jag har ingen plan på hur länge jag blir borta, men jag ska fly Stockholm och storstan och stress och jobbiga människor ett bra tag har jag tänkt. Resans första mål är Johannas land där jag tillsammans med hennes familj och en familj till ska fira midsommar och bada och ha det skönt ett par dagar. Sen när jag är trött på familjen Andersson drar jag vidare hem till pappa och Kerstin och chillar där tills jag tröttnar. Det är ju sommarlov; inga krav!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du får inte lämna mig själv i Stockholm allt för länge bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback