I never ment to be so cold.

Aj. Baksidan av mitt högra lår brinner upp.. Det känns som det iallafall, och jag får tårar i ögonen av ångorna från tigerbalsamet.. Sträcka sig är inte att rekommendera.

Innan jag glömmer bort det så lovade jag att skriva om Eva idag. Jag tror hon blev avundsjuk bara för att jag berättade att jag skrivit om Amanda igår ^^ Eva sitter alltid i ett hörn (där skulle Felicia få problem) och hon är äcklig. Jätteäcklig om jag får säga det själv. Men jag tycker det är bra, för då slipper jag vara värst. I Evas väska kan man hitta allt möjligt, om man letar. Till exempel brukar hon ha väldigt väldigt mogna bananer, eller tuggummin i skorna. Sån är Eva. Men trots att hon är äcklig så är hon ganska snäll ibland. Eller, nej nu ljög jag. När har Eva nånsin varit snäll mot mig? Iallafall så är hon rolig :)

Match var det ja.. Jag blev placerad på ytterbacken. Jippie. Inse att jag är för långsam för att spela ytterback! Hur fort jag än springer så hinner jag inte ikapp! Att de enda två stora vattenpölarna på planen fanns på min sida i första halvlek gjorde det inte roligare heller. Andra halvlek var lite roligare, då förstod jag iallafall vad jag skulle göra och var jag skulle springa. Annars var det en skitmatch. Domaren var iofs cool. Han var döv-stum. På riktigt! Han hörde inte vad man sa och kunde inte prata själv :D Så jävla häftig.

Kommentarer
Postat av: F

Hörn och jag börjar gå bättre ihop nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback