Jag ljög när jag sa att saknad kan vara skönt..

Sommarlov nu då. Jag måste erkänna att det faktiskt var lite jobbigt att lämna skolan igår.. Och om det var det iår, hur kommer det då vara nästa år? :o Hua.. Men nu är det sommar, och jag har aldrig förtjänat ett sommarlov såhär mycket tror jag :) Nu ska jag njuta i drygt två månader, göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill, utan att någon kan bestämma. Så det så.

När vi väl hade tagit oss från skolan bar det av till.. öh. Ett berg. Det låg vid Zinken och jag har glömt vad det heter ^^ Men det var mysigt iallafall, trots att det blåste och vi frös efter ett par timmar och begav oss hem till Ina. Där chillade vi och var egentligen ganska trötta och precis när jag hade bestämt mig för att åka hem för att äta ryktades det om tacos. Så då stannade jag kvar och tur var väl det, för kvällen blev faktiskt ganska trevlig :) Vi spelade kort, lekte lite olika udda lekar som Anna hittade på och jag och Felicia åkte på en cykeltur. Det var spännande, men vi åkte inte ens vilse! Vi kom hem levande också ^^

Idag spelades det match på Stockholms minsta gräsplan.. Haha, herregud, den var verkligen liten :D Jag kom jättelångt med mina in/utsparkar, iallafall i första. I andra hade jag världens jävla motvind så de stannade liksom upp.. Jag gjorde även årets mest udda räddning, jag vet inte vad jag tänkte eller tittade på, men räddade gjorde jag. På nåt konstigt sätt och med kroppen åt helt fel håll.. Och årets comeback-barn gjorde comeback! :D Haha, Amanda Heed, du är cool. Du gjorde comeback för typ två månader sen. Då var du med på en träning, sen dess har man inte sett dig. Så kommer du idag och ska vara med och lira :o Tycker du lyckades ganska bra, det gula kortet var befogat iaf ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda!

YES YES! amanda the yellow card. idag var det lamt må jag säga och min ljumske är knas nu!

2007-06-17 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback